Gy.I.K.

Amit a legtöbben kérdeznek, illetve tudni szeretnének:

Mit jelentenek a WP, WHU, NDK, Hipster stb rövidítések?
  • Ezeket pontosan leírtuk Neked a Triumph jelmagyarázat kisokosban, amit a Mérettáblázatok menüpontban találsz.

Hogy kerülnek hozzám amit megrendeltem?
  • Többféle módon, itt részletesen leírtuk Neked: olvass el

Mikor kapom meg amit megrendeltem? 
  • Ha olyan terméket rendeltél, ami "üzletünkben azonnal elérhető", akkor azt aznap összerakjuk és indítjuk:
  • üzletben történő átvételt választva - rögtön jöhetsz érte
  • helyi ingyenes kiszállítást választva - aznap vagy másnap kivisszük Neked
  • futárral (GLS) történő kiszállítást választva - a GLS a rendelést követő 2-ik/3-ik munkanapon viszi ki Neked.
  • Ha olyan terméket rendeltél, ami "rendelhető" kategóriában van akkor azt nekünk is be kell hozatnunk így nagyjából 7 - 10 nap az átfutási idő, de mindenről küldünk értesítést, így pontosan fogod tudni hol tart a csomagod!

Van INGYENES kiszállítás? 
  • Kiskunlacházán és a környékbeli településeken ingyenesen kivisszük a megrendelt termékeket, összeghatár nélkül.
Települések listája: Kiskunlacháza, Ráckeve, Dömsöd, Bugyi, Bankháza, Áporka, Majosháza, Dunavarsány, Taksony, Dunaharaszti, Szigetszentmiklós, Szigethalom, Halásztelek
  • Az ország többi részére 10.000.-Ft feletti megrendelés esetén is ingyenes a kiszállítás, amelyet a GLS futárszolgálat biztosít számotokra.

Hogyan tudok fizetni (készpénz, bankkártya)? 
  • Minden szállítási módnál tudsz fizetni készpénzzel, bankkártyával.

Nem tudom a méretemet, mit csináljak? 
  • A fehérnemű, fürdőruha, papucska, stb gyártók nagyjából egységes, de néha picit eltérő mérettáblázatokkal dolgoznak - ez többnyire a különböző nemzeti, populáris tulajdonságokból adódik. Első lépésként javasoljuk, hogy nézd meg a címkét amit hordasz Pld. van egy szupi Triumph melltartód és most is Triumph-ot (NEM SKINY-t!) szeretnél akkor ami a címkében van az jó lesz. Azért próbálunk segíteni másként is, ezért felraktunk gyártók szerint rendezve mérettáblázatokat, amelyeket: Mérettáblázatok menüpontunkban találsz.

Tudok vásárolni regisztráció nélkül is? 
  • Igen, a webshopunk használatához nem kötelező regisztrálnod.

Mi az előnye, ha regisztrálok az oldalon? 
  • A regisztráció során saját fiókot hoz létre Neked a rendszer, így ha vásárolsz már nem kell megadnod újra a szállítási adataidat és a legfontosabb, hogy fogod látni miket vásároltál korábban. Egyszerűen és kényelmesebben fogsz tudni shoppingolni a webshopban. És ha nem bánod akkor időnként küldünk majd Neked híreket az újdonságokról,  akcióinkról és küldünk majd Neked saját kedvezményes kuponokat is.

Hol tudom felhasználni a kuponom? 
  • Az általunk kiadott kuponok webshopunkban (www.szazszorszepwebshop.hu) vagy üzletünkben: Százszorszép Fehérnemű Kiskunlacháza, Dózsa György u. 39. érvényesek.
  • Az általunk időszakosan elfogadott kuponok (pld: Joy napok, Triumph akció, stb) webshopunkban (www.szazszorszepwebshop.hu) vagy üzletünkben: Százszorszép Fehérnemű Kiskunlacháza, Dózsa György u. 39. érvényesek.

Lejárt a kuponom, mit csináljak? 
  • Amennyiben lejárt a kuponod és mégis szeretnél vásárolni és beváltani, írj nekünk és kitalálunk valamit Neked!

Ajándék utalványt szeretnék: 
  • Írj nekünk vagy jelezd FacebookMessengeren és felvesszük Veled a kapcsolatot. Ezt követően készítünk Neked egy kupont. A virtuális ajándékutalványt a webshopban és az üzletben is le lehet vásárolni. A kupon egyedi kódot fog tartalmazni, amelyet akár továbbküldhetsz meglepetésként, ajándékként. 

Hogy tudok ajánlást írni?
  • Facebook oldalunkon az ajánlások-vélemények résznél - Köszönjük, ha elégedett voltál és ezt megosztod.
  • Ha nem vagy elégedett, kérjük adj egy esélyt Nekünk! Szeretnénk helyrehozni, ezért kérjük jelezd miben hibáztunk, mit rontottunk el és igyekszünk ezt megoldani, boldoggá és elégedetté tenni Téged - előre is Köszönjük!

Mit jelent a V.I.P. Shopping (Időablakos foglalás)?
  • 30 percet biztosítunk számodra, ilyenkor csak Te vagy az üzletben. Mást nem engedünk be. Csak Veled foglalkozunk - időpont foglalással érhető el.

Hogy tudok időpontot / időablakot foglalni?
  • Lehetőséged van időpontot foglalni az Időpont foglalás menüpontban, telefonon (+36 24 431-584) munkanap 8:00-17:00 között, e-Mailen: info@szazszorszepwebshop.hu vagy Facebook Messengeren.

ez itt a Te kérdésed helye:...…………...... 
  • és ez a mi válaszunk Neked! Csak tedd fel és megírjuk
FOLYTATJUK!!!!